Returer og Reklamasjon
Retur
Vi tilbyr retur ved produkter som i det usannsynlige tilfellet ankommer skadet, men ikke ved ombestemmelse av kjøp.
Hvordan gjennomføre en retur
Ankommer et produkt skadet, vennligst send en mail til Mihara.norway@gmail.com med bilder av skaden.
Når bekreftelses mail er sendt tilbake til deg, vil en kode bli sendt med instruksjoner for å sende produktet tilbake, og produktet vil bli erstattet.
Husk: All emballasje må medfølge når du returnerer produktet (Eske og alle etiketter)
Reklamasjonsrett
I følge norsk lov har du som forbruker 2 års reklamasjonsrett på våre produkter. Dersom du oppdager en mangel ved produktet, som hemmer produktets funksjon kan du ta kontakt med oss på mihara.norway@gmail.com så hjelper vi deg. Husk å legge ved ordrenummer, bilde av mangelen og en kort beskrivelse. Vi vil behandle saken din i løpet av 30 dager etter at varen er mottatt av lageret vårt.
Reklamasjonsretten gjelder ikke for vanlig slitasje eller feil bruk/vedlikehold av produktet.
Questions & Answers <3
I don't know what size I have in rings?
All products are adjustable to different sizes, this includes both jewellery, bracelets and rings!
How do I know which products suit me?
Feel free to check out our Instagram account @mihara.no for tips and inspiration on how to style and wear the jewelery <3
Does the jewelery turn green on contact with water?
The jewelry does not turn green at all. Regardless of whether they are in contact with water.
What if my products arrive damaged?
In the unlikely event that the order arrives damaged, please send an e-mail to Mihara.norway@gmail.com with photos of the damage. Once the confirmation email is sent back to you, a code will be sent with instructions to send it back and your product will be replaced.
Will the gold color fade over time?
As the jewelery is made from the material 925 sterling silver which is gold-plated, the color will fade over time. If you take care of the jewelry, this will not be a problem for a long time:)
Do you accept returns or refunds?
No, we do not offer returns or refunds when rescheduling purchases.